Nu menar jag allvar....

....jag ska börja blogga seriöst :P

Just nu sitter jag ensam i datasalen och "låtsas" att göra min power point.

Jag känner att jag vill börja videoblogga istället men jag vet inte vad man andvänder för program,
om du vet kommentera då det sötnosar.

Jag tänkte börja med Dagens outfit, Månadens blogg och veckans citat :P

Julia och Johanna har slutat blogga!!!! Men Julia och Ullis har skaffat en ny blogg men dom vill inte berätta vad den heter tills Ullis har satt in headern! MEAN GIRLS!


Idag ska jag åka och handla med Johanna, jag ska köpa en Ögonskuggepalet och en sommar klänning.
Bilder kommer sen.

Om du vill vara med i månadens blogg kan du kommentera på detta inlägg :)


Bye bye //: Jazzooooooooooooooooooo :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag och Ulrika vill delta i månadens blogg! PS. det kanske tar en vecka innan vi fixat headern ;)

2011-05-04 @ 19:59:23
Postat av: Rebecka

jag är med

2011-05-31 @ 15:13:38
URL: http://oxrebeckasbloggox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0