Tjat och tjat

 Tjoo Bree

Just nu har jag It och man ska göra någon Serie, men jag tror att typ ingen gör det :)


Sen så skulle jag vilja ursäkta för dålig uppdatering :(  Jag ska bättra mig jag lovar :)


I lördags som jag har berättat var jag Emelie och Brosan ( svampen) i Nacka Forum och handlade. Vi hade försenad mini Julafton där man fick köpa en sak för 20 kr per pers.

Till Emelie:

Blå Dusch Handskar H&M 19,90

Till Svampen:

Sockervadd Jam Jam 20 kr.

Igår började skolan (boring) Men det var kul att träffa klassen igen...?

Imorrn ska jag klippa Kort Page. Lägger upp bild sen på det :)



 Söta fanny och Jag :)


Men nu måste jag nog gå och jobba lite på serien :)


     Puss   
                        //: Jazzoo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0