23/1-11

Tjoo Bree
Ursäkta för att jag inte har bloggat på typ aslänge!
Aja idag är det Innebandymatch mot P00
Dom är tydligen asduktiga, Dom slog F96 Opppsss :O
Aja jag ska ge mitt bästa :D
Igår rensade jag hela mitt rum (stolt)
Filmrecencion:
...Och så kom Polly.
En jätterolig och bra film med både skratt och gråt
Den neurotiske riskanalytikern Reuben Feffer kommer på sin fru Lisa med att vara otrogen under smekmånaden. Ensam åker han hem tillNew York. När han är som mest ledsen blir han meddragen på en fest av sin kompis, den mindre lyckade skådespelaren Sandy Lyle, där han träffar sin gamla klasskamrat Polly. Han blir genast förtjust och gör sig redo för ett nytt förhållande, men det visar sig att Reuben och Polly inte kunde vara mer olika, speciellt när det kommer till att binda sig. Kan två personer vara tillsammans trots att det bryter alla risklagar som Reuben nånsin stött på?
4/5 Solar

Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Aa den e rätt bra den filmen :)

2011-01-23 @ 17:14:51
URL: http://fannnzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0